გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ყვავილი
|
საგანი/პედაგოგი
|
ბუნებისმეტყველება/მაია თავართქილაძე
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
დაწყებითი საფეხური/V
კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
25 მოსწავლე/განსაკუთრებული საჭიროებების მიდგომების მოსწავლეები არ
არიან.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
ü მოსწავლეები
შეძლებენ დააკვირდნენ და აღწერონ ყვავილის ძირითადი ნაწილები;
ü გაიგონ
მათი ფუნქცია;
|
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
ü მოსწავლეები გაიგებენ,
თუ რა ნიშნებით განსხვავდებიან ყვავილოვანები სხვა მცენარეებისაგან;
ü შეისწავლიან მცენარის ორგანოს აგებულებას;
ü გაიგებენ ყვავილის ძირითად
ნაწილებს და ფუნქციებს;
ბუნ.V.1.მოსწავლეს შეუძლია ყვავილოვანი მცენარის ძირითადი ორგანოების მათ
ფუნქციებთან
დაკავშირება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
სვამს
კითხვებს, იკვლევს და აანალიზებს, თუ რა ნიშნებით განსხვავდებიან ყვავილოვანები სხვა
მცენარეებისგან;
·
ასრულებს
ინსტრუქციებს, იყენებს შესაბამის ხელსაწყოებს (მაგ., ლანცეტი/დანა, გამადიდებელი ხელსაწყოები) მცენარის ორგანოების აგებულების შესასწავლად, დაკვირვების შედეგებს წარმოადგენს
ნახატის სახით;
·
იკვლევს
ყვავილის ძირითად ნაწილებს და მათ ფუნქციებს მცენარის გამრავლებას უკავშირებს;
·
მოცემული
ინსტრუქციის მიხედვით იკვლევს,
თუ რა საკვები წარმოიქმნება ფოთოლში მზის ენერგიის ხარჯზე;
|
წინარე ცოდნა
|
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან საკლასო შეფასების რუბრიკით.
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
სახელმძღვანელო _ ავტორი: ლ. შალვაშვილი, მ. მაჭავარიანი. საწერი კალამი,
სამუშაო რვეული, ყვავილოვანი მცენარეები, ფოტოილუსტრაციები.
ტექნიკური რესურსი: კომპიუტერი, პროექტორი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები _ 2 წთ;
გაკვეთილის A ფაზა _ გამოწვევა
აქტივობა 1 _ გონებრივი იერიშით წინარე ცოდნის გააქტიურება _ 3 წთ;
აქტივობა 2 _ ვიდეოს ჩვენება „ყვავილოვანი მცენარეები“ _ 5 წთ.
გაკვეთილის B ფაზა _ ცოდნის
კონსტრუირება
აქტივობა 3 _ საკლასო საუბარი _ 5 წთ;
ვესაუბრები ბავშვებს, თუ როგორ წარმოიქმნება და სად წარმოიქმნება ყვავილი.
ასევე თუ რა ნაწილებისაგან შედგება ის (ჯამის ფოთოლი, გვირგვინის ფურცელი, მტვრიანები,
ბუტკო).
აქტივობა 4 _ პრაქტიკული სამუშაო წყვილებში _ „ყვავილის აგებულება“ –
10 წთ;
ბავშვებს წყვილებში ვურიგებ ყვავილოვან მცენარეს, სადაც ისინი ვიზუალურად
არჩევენ ერთმანეთისაგან ყვავილის ნაწილებს;
აქტივობა 5 _ მუშაობა სახელმძღვანელოზე _ 5 წთ.
იხილეთ გაკვეთილი #11, გვერდი 30.
გაკვეთილის C ფაზა _ რეფლექსია
აქტივობა 6 _ განხილვა-მსჯელობა - 15 წთ;
ბავშვები ისაუბრებენ იმაზე, თუ რა საერთო ნიშნები აქვს ყვავილოვანი მცენარეების
ყვავილს. შეადარებენ მცენარეების: გოგრის, ზამბახის, შროშანის ყვავილის აგებულებას.
საშინაო დავალება _ 3 წთ.
მოიძიეთ ინფორმაცია: გაზაფხულის ფურისულა Primula Veris.
გამოიყენეთ ვებ გვერდი: www.mkurnali.ambebi.ge
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment